sobota, 1 marca 2014

Fizjoterapia błogosławieństwo XX w

Przykra operacja kolana należy już do przeszłości. Teraz mijające powoli tygodnie w gipsie. Można powiedzieć to,c o najgorsze już za mną, ale czeka mnie trwająca parę tygodni rekonwalescencja. Jestem oaktywną kobietą i całodobowe leżenie w łóżku strasznie mnie drażniło. Doktor jednak nie pozwolił mi przeciążać tej nogi, więc wpadło mi do głowy, że przydatny byłby wózek inwalidzki. Okazało się, że na pewien czas mogę taki wózek wypożyczyć. I to całkiem niedrogo. Super jest to, że istnieje możliwość, aby wypożyczyć go na parę godzin, co przyda się osobom, które chcą np. przysłużyć się swoim dziadkom i zawieść ich gdzieś. Można też wypożyczać tzw. wózki aktywne, które umożliwiają niepełnosprawnym uprawiać jakiś sport. Jeżeli poszukujesz informacji na temat wózków i łóżek rehabilitacyjnych: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz