niedziela, 2 lutego 2014

Wesele oraz przygotowania.

Cześć wszystkim! Dziś kilka słów o zatrudnianiu firmy cateringowej. Niby nie zdarza się to często, ale od czasu do czasu się zdarza – ja jestem na bieżąco w tej kwestii, ponieważ moja siostrzyczka niedługo będzie mieć ślub. Zaskoczyło mnie jak dużo jest tego rodzaju usługodawców! Obdzwanianie ich wszystkich zabiera mi teraz bardzo dużo godzin życia. Ale czego się nie robi dla siostry. Ja i siostra rozglądamy się w poszukiwaniu firmy, która oferuje wcześniejszą możliwość degustacji dań. Może to oczywiste, ale nie zawsze jest taka opcja… W ten sposób zawęziłyśmy troszkę krąg poszukiwań i będziemy miały gwarancję, co znajdziemy na stołach w ten ważny dla Ali dzień  Jeżeli jesteś zainteresowana tym tematem, zerknij tu: cateringgrupakosciuszko.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz